onsdag 18 december 2013

Strikt MU

Trött morgon, föreläsning till lunch och middag på kvällen gjorde att jag fick leta efter tid och aktivitet.

Kom ner till Haga kvart i fem och såg att det var ledigt i hallen.
DU med lätt hopprep som fungerade bra efter ett kort tag.
Ställde mig och stirrade på ringarna ett tag och tog mig sen an uppgiften.
Yoohooo!
1 strikt MU. Check!

Sen hade jag hittat ett pass på Andreas sida som kändes bra idag.

3 varv
6 Marklyft
AMRAP strikta HSPU
vila 2 min
130, 140, 150 kg
6, 5, 4

Blev stressigt efter ett tag då ett antal damer skulle in och köra Zumba. Blev väl inte riktigt 2 min vila och sista 3 repsen på 150 kg var inte snygga. Bör lägga mig på 140-145 kg nästa gång genomgående.
Strikta HSPU är väl bara fortsätta att mata på. Är inte i klass med Andreas kan jag konstatera. Trodde inte det heller för den delen.

50 Burpees for time
Tid 2.48 min

Piggt måste jag säga. Hade kunnat fortsätta utan alltför stor plåga ytterligare en 25 till tror jag. Men brasilianska salgados väntade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar