onsdag 13 mars 2013

Onsdag

Mycket som cirkulerar nu. Jag kände mig hängig igår igen och somnade tidigt men kände mig bättre idag men inte på topp.
Bestämde mig dock för att kliva ner till passet.

Har kommit till insikt om att jag behöver stretcha lite mer inför passen än tidigare så då gjorde jag det.
Idag hade Fredrik "gone bananas" gällande mängden WoD:ar, 4 st.

WOD 1: 
"Baksmällan" 
3 varv
20 m dragonwalk, 
10 hoppande utfall
50 Flutterkicks

Resultat: 6.25 min

Dragonwalk jobbigast och jag hade lite problem med höger axel.

WOD 2: 
Parvis 40/40 challenge (atomic push ups och ring rodd)

Resultat: 4 min:ish

Jag och Stefan i par och vi betade av dessa snabbt.
 
WOD 3: 
10, 9, 8....3, 2, 1 - 24 kg
KB swing (ryska)
Goblet squat

Resultat: Obrutet, vet ej tiden. Blev lite jobbigt mot slutet.

WOD 4: 
Burping Cindy AMRAP 12 min
5 Pull ups
10 Burpees
15 Squats

Resultat: 8 varv precis.
Passar mig bra känns det som. Inget blir enskilt jättejobbigt utan det blir bara jobbigt i längden. 12 min är dock hanterbart.

Nu är det bara att vänta in 13.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar