tisdag 26 mars 2013

Gårdagens

Igår tog jag ett pass från Crossfit Linköpings sida.
Inledde med 100 DU som uppvärmning och sen lite rörlighet innan jag gav mig på min största get; OHS.

Obefintlig häl på skorna gjorde att det blev orimligt svårt. Gjorde några halvdana försök på 40 kg innan jag gav upp.

Sen blev det en FGB inspirerad WoD:
3 varv av:
1 min CTB Pull ups
1 min Utfallsteg
1 min HR Armhävningar
1 min Situps
1 min KB svingar, 24/16kg
1 min vila

Resultat: 352 reps

Försökte med CTB men det sket sig direkt. Inne i gymmet finns endast en stång nära vägg vilket gjorde att det fick bli strikta istället med följden att det inte blev så många varje minut.

Allt annat rullade dock på i bra fart. Körde fotsulorna mot varandra  i situpsen och försökte tänka bål.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar