fredag 14 september 2012

Jeremy and Mary

Get idag. OHS.

Kul att se att vi blir fler och fler av det gamla gardet.

Idag bjöds det:
WOD 1:
Jeremy
21 - 15 - 9
OHS (Rx 43 kg)
Burpees

OHS är ju inte en favoritövning. Kan nästan säga att jag är villig att göra vad som helst hur länge som helst istället.

Fick skala ner till 20 kg för att överhuvudtaget komma igenom. Försökte jaga ifatt på burpees.

Metcon: 6.50 min

WOD 2:
Mary AMRAP
5 HSPU
10 Pistols
15 Pull ups

Metcon Rx:,ish: 7 varv + 5 HSPU + 10 Pistols + 13 Pull ups

Fick stödja mig lite på pistolerna vilket förklar ish. Jobbigt och när Fredrik sa 14 min så kändes det tungt. Bristande underhåll gjorde att händerna gav vika på varv 5 av pull ups. Två fina röda märken är resultatet.
Måste lära mig att slipa fortlöpande.

Härlig fredag och snart helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar