tisdag 17 april 2012

History repeating

Jenny hade gått kurs och var taggad på kettlebells. Kul med tanke på Fredriks maratonpass i fredags.
Vi tog oss an uppgiften med glada tillrop.
Diverse uppvärmningsövningar med KBn och sen någon form av uppdelad träning i par och småpartier som blev jobbigt.
Kommer inte ihåg allt korrekt och väljer därför att redovisa i denna form av massa cleans, push press och utfall kändes det som.

Sista delen blev en WOD.
AMRAP 3 min x 3 varv (1 minut vila  mellan varje varv)
6 push ups
9 squats
3 KB cleans - 20 kg

Antal varv:
5
5 + 6 push ups
5 + 6 push ups

Alla tog fram mattor vilket gjorde att jag i nån form av invant beteende fick för mig att vi skulle köra situps. Det gjorde jag då under första varvet till Susanne skrek i örat på mig. Därav missat antal push ups misstänker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar