tisdag 18 juni 2013

Lite efter i uppdateringar

Fredagens pass var vansinnigt på papperet kändes det som och det var tungt.
Kort rörlighet inledde och sen var det dags för första.
WoD 1: 
20 - 1 av utfallshopp/KB sving 24 kg

Metcon RX: 14.18 min

Alltså 20 utfallshopp och sen direkt 20 KB svingar, 19 utfallshopp, 19 KB svingar, 18 ....
KB svingarna var jobbigast och jag började dra sönder händerna ganska tidigt. Grymt tungt fram till 10 ungefär. Då började man se ljuset. Kenneth gick i mål 30 sek tidigare. Riktigt 
210 utfallshopp resp. svingar totalt. Kanske inte konstigt att händerna såg ut så här efteråt.

















WoD 2: 
21-15-9 
Wallballs 9 kg
Pull ups
Burpees
Boxhopp 50 cm
DU
AMRAP 20 min.

Metcon RX: 13.28 min

Jag tror att vi alla var lite tagna efter första woden.
Fredrik hade som ambition att låta oss köra amrap men ändrade sig en bit in och sa att ett varv skulle räcka och tur var väl det. Jämnt jobbigt på allt förutom DU som, var lite av vila men alldeles för kort.

Kenneth såg riktigt färdig ut när jag började peppa efter att jag var klar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar