torsdag 6 juni 2013

Kväll innan nationaldag =

få deltagare. Förvänanasvärt nog var vi ändå fyra stycken. Ett tag trodde jag att det endast skulle bli jag och Roel men Susanne kom in på sin vilodag och vi lyckades tjata med Hilde.

Vi behövde egentligen ingen uppvärmning då vi visste att det skulle bli ett långt pass. Lite rörlighet fick räcka och sen var det dags.

"Bernt"
50 Armhävningar
60 Situps
25 Burpees
En vända upp på GW berget och toucha Klarastenen.
30/20/10 av Armhävningar Handrelease och Air squats
En vända upp på GW berget och toucha Klarastenen.
21/15/9 av Pull ups och Burpees
40 Boxhopp 60 cm
2 min Planka

Metcon Rx: 40.32 min

Känns som ett vansinnigt pass och till viss del var det också det. Inget jag skulle köra ensam.
Jag och Roel parade ihop. Berget var ju bara värst. Lite modifierat då löpningen visst tog väl lång tid enligt Fredrik så 40 boxhopp istället för den tänkta tredje svängen upp på berget. Han var tveksam om en timma skulle räcka.
Klarade att springa lite längre än halvvägs men sen var det bara att gå.
Delade in armhävningar och pull ups i tio reppare, övrigt försökte köras obrutet.

Cyklade hem 8 km för nedvarvning vilket nog var bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar