söndag 19 maj 2013

Intervaller och lite till.

Onsdag kvälls träning.
Intervaller i brantaste backen.
15 x 5 - 6 sek ruscher med 1 minut vila mellan intervallerna.

Jobbigt men inte så flåsigt.

Sen in i hallen för en par WoD:

115 squats
105 DU
95 push ups
85 sit ups
75 pull ups
65 KB swing 24 kg
55 wall balls 6 kg
45 boxhopp 60 cm
35 marklyft 60 kg KB
25 burpees
10 HSPU

Metcon: 22.30 min

Körde med Stefan.
Problem med squats. Ont i höger hamstring och ljumske, kom inte ner ordentligt.
Strulade som tusan med DU så Stefan fick dra ett större lass.
Push ups körde jag inledningsvis tior och Stefan femmor.
Sit ups fördelades jämnt i tior. Pull ups kördes i femmor.
KB inga konstigheter. Wall balls lite lätt men vi hittade ingen tyngre.
Box hopp, marklyft och burpees rasslades av.
HSPU var tanken att jag skulle ta då Stefan hade ont i axeln men jag fixade sju med möda och åtta till slut tror jag. Stefan fixade de sista.

Dagen efter hade jag galen värk i höger ljumske och båda sidor höftböjare. Har hållt i sig hela helgen.
Ruscherna tog ordentligt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar