fredag 24 maj 2013

Bara två

På onsdagens pass var det lite tunt. Två¨pers var vi, jag och Susanne (oväntat).
Vi frågade snällt om vi kunde få träna teknik istället och det gick bra.

HSPU (Båda)
Strikta pull ups (Susanne)
T2B (Jag)

HSPU, ja gör dem snabbt så går det ju.
Laborerade lite med olika bredd mellan händer och avstånd från vägg. Såg Davidsdottir på Regionals och blev imponerad men tekniken visade sig vara svårt att transferera över till mig själv.

Strikta pull ups, Fredrik visade två olika tekniker och exempel på progression över tid. I princip se till att få mängd över en viss tid och bygga på mängden från vecka till vecka.

T2B, jag och Fredrik hängde bredvid och så fick jag försöka hitta rytmen. Yoohooo, det gick, filmbevis nedan. Nu är det bara att fortsätta att mata.

1 kommentar:

  1. Snyggt jobbat!
    Nu är du om mig på T2B också... Jag måste hitta nåt nytt att hävda mig med ;)

    SvaraRadera