fredag 14 oktober 2011

Lunchdate med Angie

Andreas höll i passet på Haga idag och han tyckte att vi skulle köra Angie.


Först uppvärmning och sedan dags för mitt första försök med denna dam..
100 Pull ups (Händerna trasiga efter 60 st)
100 Push ups
100 Sit ups
100 Squats

Metcon: 27.09 Rx

Pull ups klart jobbigast. Kändes som om jag höll på med dem halva tiden.
30 obrutna push ups men sen blev det jobbigare.

Mycket jobbigt pass som jag nu ska förbättra framöver. Tack för bra pepp av Mattias på sista 30 squats.

2 kommentarer:

  1. Starkt jobbat idag! Med lite mer egen takt/pace'ning kommer du kapa minuter!!

    Jag var nog lite övermodig angående hur bra jag klarade mina händer. Två blåsor till som spruckit nu (måste ju testa pullup-riggen i Sätra inför morgondagen ;) )

    SvaraRadera
  2. Ja, jag måste komma på nån teknik.Växla grepp över tid eller nåt. Tejpa innan? Jag har gått och räknat och försökt fundea på hur en bra taktik kan se ut för min del. Funderar på att tajma mig på allt utom pull ups för att se vad jag lkan få över till pull ups.
    Lycka till imorgon.

    SvaraRadera