torsdag 21 augusti 2014

Ej konsekvent!

Murph igår.

1,6 km löpning
100 pull ups
200 push ups
300 squats
1,6 km löpning

Har några resultat sen tidigare men ingen av ggr har jag gjort likt den andra. En med 9 kg ryggsäck och en med löpning på band.

Denna gång blev det utan vikt men löpning upp på toppen på den branta sidan, ca 1,4 km med 58 m stigning, vilket är vidrigt och tog ca. 11 min. Troligtvis ca 4 min längre än vad jag skulle löpa 1.6 km slätt.

Metcon: 41.57 min

Skulle tro att jag kan kapa ca 8 min på denna tid om det ska löpas på plan mark.
Detta skulle innebära att jag skulle slå mitt gamla PB på 35.25 min. Känns bra.

Löpningen var jobbigast, pull ups lätta, push ups jobbiga och fick brytas på nionde varvet. Squats bara att mata av.

Tre MU fick avsluta. Sista utan false grip.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar