söndag 30 december 2012

Lite jobb och sen lite träning

Behövde komma ifatt lite så några timmars jobb och sen ett snabbt pass.

DU måste tränas så 10 minuter blev ca 150 st med nytt PR på 19 obrutna som blandades upp med 12 - 16 st. Alltså förvånansvärt bra. Varför kunde jag inte det häromdagen under passet? Verkar som om det låser sig ganska rejält när jag vill för mycket. Efter DU följde ett pass från Team Reebok bloggen.

7x
1 L-pull up
2 strikt pull ups
3 butterfly pull ups
4 kipping pull ups

Eftersom jag inte kan butterfly fick det bli 7 kippade. Jag fick inte släppa under varvet.
Blev tungt till slut.
Jag vet inte hur länge vilan var tänkt mellan varven men jag gjorde samtliga inom 10 min.
Avslutade med att träna på T2B men kändes bara som om jag hade fått kläm på strikta. Svårt med kippade speciellt efter 70 pull ups då greppet var lite svagt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar