onsdag 21 november 2012

Visste inte om jag skulle gå.

Skulle ta det lugnt ett tag enligt sjukgymnast. Får köra överkropp i mängd men ta det lugnt i övrigt. det avgjorde när jag såg Fredriks planering.

WOD 1 "MINI Annie" DU, Situps 40-30-20-10

Metcon: 5 min nånting

Strulade nåt helt galet inledningsvis med DU. Körde väl 20 DU och sen 40 singelhopp. Spände väl mig och fick kämpa som en galning på sit ups för att inte hamna hjälplöst efter. På 30 rundan hände nåt och jag började köra set om tio!

WOD 2 "Diane" ML 100kg/ HSPU 21-15-9

Metcon Rx. 8.58 min (PR)

Här var jag skeptisk. Ländrygg och samma stång för mig och Stefan. Vi löste det med att jag startade efter Stefan och det funkade bra. Jag slet nåt galet med HSPU och trodde aldrig att jag skulle kunna sätta PR. Kul!

WOD 3 AMRAP 13 min:
10 Pushpress 45 kg
10 T2B
10 BurpeeBJ
10 KB swing 24 kg

Resultat: 3 varv tror jag

Här var jag slut. hade ingen kraft överhuvudtaget och ryggen ömmade. Började med burpees för att göra det enkelt med stången. Körde dock baar pushpress första varvet och stod över det sen pga. ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar