onsdag 22 februari 2012

1:a passet idag...

...blev inte alltför jobbigt.
Bosön och olympiska utmaningen.
Jag var på seminarium och lyssnade bl a på Christian Olsson och Anette Norberg. Inspirerande!
Sen skulle vi få testa på några av de övningar som ingår i fystestet som våra olympier får genomföra ett par ggr per år.
Uppvärmning följdes av grepptest där jag trodde att jag skulle varar starkare.
Upphopp - maxhöjdshopp där jag tror att jag fick ett bra resultat, 48 cm eller nåt sånt. Tack KB och frivändningar.
Chins gick ju bra såklart, 16 st strikta.
Beep-test vilket är att springa 20 meter på tid.
Gick bra och jag fick bra stryk av handbolls-landslagets Matilda Boson och konstigt vore det väl annars. Vet inte riktigt hur långt vi kom men det var nog uppe på 11 av 12 intervaller tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar