fredag 11 maj 2012

Jennypass

Jenny vikarierade för Fredrik och bjöd på ett varierat pass som var roligt och flåsigt.
Kort uppvärmning och sen körde vi.

3 varv max av
Rodd TRX  17 - 11 - 9
Armhävningar TRX på låda 11 - 10 - 10

3 varv av
Farmers walk 2 x 32 kg KB 6 längder
Burpee boxjumps medans kamrat går.
Antal burpees 16 - 14 - 12

6 min AMRAP
Thrusters 30 kg
Lateral jumps
Resultat: 6 varv + 5 Thruster

Rodd och armhävningar skulle maxas och märkligt vad jag dog på rodd. Armhävningarna slet på överarmarna då de tog i banden hela tiden.

Farmers walk och burpees var fint. Svårt med andningaen och farmers walk blev oväntat jobbigt.

AMRAP blev o så flåsig. Jag hade en suverän Susanne framför mig som bara körde på. Jag försökte hålla jämna steg men hon drog iväg. Vi siktade på fem varv så resultatet måste vi vara nöjda med då Susanne körde 7 varv plus lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar