torsdag 17 april 2014

Skidåkning

Länge sen nu.
Förra veckan var det skidåkning i Alperna tre dgr som fick bli träning. Ramlade första dagen och slog i axeln vilket känns av fortfarande.
I måndags var det dock dags igen för Crossfit.
WoD1:
"Annie"

Resultat: 6.33 min

Försökte låsa fötterna med en kettlebell men jag tror det tog tid istället. Har ett rekord på 6.30 sen tidigare och jag kunde ha slagit det med tanke på att jag strulade med repet ett par gr.

WoD 2: 
40/40 Challenge
Atomic push ups och TRX rodd

Tid 2.03 min typ. TRX rodden klart jobbigast

WoD 3:
AMRAP 16 min
4 HSPU (MU)
8 CTB
12 Thrusters KB 2 x 16 kg
16 Boxhopp 55 cm
20 Burpees
24 KB Swing 24 kg

Resultat: 2 varv  prick tror jag

Problem med axeln både i MU, CTB och KB swing.
Körde fyra MU och bytte sen till HSPU istället. Duktigt trött gernomgående men burpees var vidriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar