tisdag 1 april 2014

14.5

Vilat hela veckan och sovit mycket för att bli av med förkylning.
Ingen bra uppladdning för 14.5.

Lite olustigt kändes det när jag kastade mig över telefonen på fredagsmorgonen för att se om det var något som passade mig.
Hade faktiskt ingen aning om det passade mig eller inte.

Fredagen ägnades åt att kolla runt på webben och ta in alldeles för mycket tips.

Väl på plats på Nordic lördag vid 12 så fick jag se Lukas och Numi rusa igenom på under 10 min.. Galet bra!

Hejade på Stefan till en tid på 16.17 min och sen var det dags för mig.

14.5
For time
21 - 18 - 15 - 12 - 9 - 6 - 3
Thrusters
Bar facing burpees

Metcon Rx: 16.25 min

Började lugnt och metodiskt. Kändes otroligt tungt vid 15 thrusters men sen bestämde jag mig för att bara köra ner huvudet och försöka tänka på annat.

Jag hade ingen koll på tiden på slutet och blev överraskad av tiden. Missade ett hopp på slutet vilket gjorde att jag missade typ 3 - 5 sek men jag tror inte det hade betytt något.
Vidrig WoD men nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar