måndag 17 november 2014

Annie, Blake & Abds gone bad

Annie:
6.55 min

Strulade med repet inledningsvis och hade det tung t med sit ups på mitten. 25 sek från PB får ses som ok med tanke på strulet på 50 varvet.

Blake.
4 varv timecap 16 min
30 m utfallssteg med 20 kg ovan huvud
30 Boxhopp 55 cm
20 Wall balls 9 kg
10 HSPU

Resultat: 2 varv och 1 HSPU
45 sek till så hade jag haft 3 varv.

Inte nöjd någonstans. Allt var tungt. Inbillar mig att det tar lite längre tid att återhämta mig nuförtiden. Eller så var det bara en dålig dag. Jag körde ett ganska tungt pass i lördags samt fortsatta problem med axeln.

Abs gone bad:
2 varv 1 min på varje
Grab your knees
Pendeln
Fällkniven
Russian twist
Crunches

Fällkniven och Russian twist var svårast och jobbigast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar