måndag 15 april 2013

Moget

500 m rodd 1.45 min
50 DU
Pinne och lite annan rörlighet

Sen var tänkt att jag skulle hitta fram till mitt max på frivändning men lite orolig sen förra gången så jag tog det mogna beslutet och lekte runt lite med lättare vikter.
Hängfrivändningar och marklyft med snatchgrepp och drag till haka med 50 kg. Jag såg detta tidigare på Youtube och det kändes som en bra övning för att lära mig bättre ryckteknik.

WoD:
På minuten i 10 min
5 Hängfrivändning(/Hang squat clean) 60kg
10 Push ups

Gick bra, låg på ca 30 sek genomgående. Första minuten var jag nog klar på 28 sek och sista på ca 36 sek.
Blev svettigt till slut men jag körde på en elfte minut med hängfrivändningar.

Några TGU på vänster hand med 20 kg då jag inte hann det i fredags. 

Sen in i hallen för Bar MU igen.
Lite fulare än förra gången men det funkar ju. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar