torsdag 25 april 2013

Kvällspasset

Förvånansvärt pigg efter den tidiga uppgången var vi fem tappra på Haga 360 passet igår. En person försvann halvvägs in i passet. Linda höll uppe Fredriks nivå. ;-)

Började med:
4 varv for time
20 squats
10 tuck jump to squat
20 push ups
20 halv fällkniv (jobbigt)

Tid: 10.30 min nånting

Mellanakt
40 push ups i set om tio med minimal vila. Mellan varje PU så gjordes någon form av yoga rörelse.

WoD 2
10 - 9 - 8 - 7 - 6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 - 1 - 2 - ............
KB swing
Goblet squat

Sätt aldrig ner KB

Metcon: 10.40 min med 20 kg KB

Fy f-n vad jobbig denna WoD är. Funderingar på att lägga ner var närvarande från 6 rep redan.

Avslutning
5 min burpees.

Resultat: 78 st

Ja, känns som om jag förbättrat mig sen förra årets Open pass.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar