måndag 1 april 2013

13.4

Så slutet närmar sig på Open. Jag gick in i detta utan några förhoppningar snarare oro för ryck, cleans, OHS och alla andra "getter" som jag känner att jag måste träna på.
Igår var det dags för ytterligare en övning som jag känner att jag måste få till tekniken på för att kunna prestera bättre. Ground to overhead är en utmaning i sig men när jag får hänga onödigt länge i T2B blir det ännu svårare att få till en bra score.

13.4
7 min AMRAP:
3 Clean and jerk
3 Toes-to-bar
6 Clean and jerk
6 Toes-to-bar
9 Clean and jerk
9 Toes-to-bar
12 Clean and jerk
12 Toes-to-bar
15 Clean and jerk
15 Toes-to-bar....

Metcon: 57 reps

Gjorde mina 30 C&J som jag planerat men hann inte klart med T2B för att komma igenom fjärde varvet vilket var en missräkning.
33:e plats i Europa för tillfället.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar