fredag 12 april 2013

KB i mängd

Lite matt i kroppen efter onsdagens hårda pass.
Idag vankades det KB i mängd.

WOD 1
Roadwod 15:
100 jumping jacks
75 airsquats
50 push ups
25 burpees

Metcon Rx: 6.03 min

Sprinterlopp kändes det som. Bröt squats i 50 och 25 samt push ups i tior annars obrutet. Kenneth och jag körde mot varandra och han kom i mål ca 10 sek efter.

WOD 2
Arnie: 
21 TGU höger
50 KB swing
21 OHS vänster 
50 KB swing
21 OHS höger
50 KB swing
21 TGU vänster

Timecap 21 min tror jag

Resultat: 1 TGU på sista

Första gången jag körde denna ragla och ramla jag runt på gräsmattan utanför uteserveringen och det hade varit bättre att vara på gräset idag igen. TGU och OHS är vidriga och tog evigheter. Körde på 16 kg där och bytte till 20 kg på svingar där jag försökte tjäna in tid.Helt slut i kroppen efter passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar