onsdag 6 november 2013

Tabatha this och lite annat

Inledde direkt efter rörlighet med:

Wod 1: 
Tabatha this
TRX rodd - 6
Hoppande utfall - 15
Push ups - 8
Pull ups - 6
DU - 13

Resultat: 48

Wod 2: 
AMRAP 11 min
10 C&J 60 kg
4 längder farmers walk 30 kg hantlar (ca 80 m tror jag)

Resultat: 7 C&J på tredje varvet

Tabathan var ju jobbig men jag gillar inte riktigt att räkna sämsta då jag blir taktisk och börjar bryta innan signal. Ska köra all in hädanefter.

Andra wod:en är var riktigt tung. Lutade mig framåt med hantlarna och sprang. Försökte även tänka på att andas. C&J är vad det är och jag försökte köra likt Grace med att kliva över stången efter fem reps. Försökte öockså tänka på gamla råden från Mads med att vika in handlederna en aning i botten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar