söndag 5 januari 2014

Öppet hus på Concor igår.

Väldigt snygg Box i en gammal teater.

Högt i tak och väl disponerad.

Passet med inledande uppvärmning och progressionsträning för MU och TTB framförallt.
Jag parade ihop mig med Joe och vi bestämde oss för att dela rättvist.
Inledde med fem obrutna MU.

TTB gick bra för oss båda och thrusters var inte heller några problem förutom att det mjuka golvet ställde till det en del då jag vill ha trycket på hälarna men det fick effekten att balansen blev lidande.
OH lunges däremot med 50 kg blev vingligt och kändes inte alls bra. Kände verkligen av skillnaden mellan höger och vänster ben. Vänster sida är starkare.
Höll lite för smalt grepp också.
Jag tror att det bara var vi och ett par till som körde med 50 kg också.

Resultat: 2 varv plus 1 MU.
Vi slet för länge med MU på andra varvet då allt tog ut sin rätt. Jag kände mig ganska kaxig efter första varvet men slet med MU, tappade rytmen på TTB och slet kopiöst med utfallsstegen på andra. Thrusters var det enda som kändes något så när OK.

Behöver lyfta tyngre framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar