tisdag 14 januari 2014

Gårdagens såg ut så här.

Nytt år och många vill komma i form. Fler än vanligt på gårdagens pass.
Parade ihop mig med Ola på första wod:en som blev lite jobbig.

WOD1:
AMRAP 12 min i par
15 Snatch 35 kg
DU.

Resultat: 60 snatch och 150 DU

Den ena snatchar och den andre hoppar under tiden. Jag började snatcha och det kändes bra inledningsvis.
DU blev väldigt tunga efter ett tag. Snatcharna bröts på varv tre och fyra.

WOD2:
AMRAP 16min :
6 TTB
8 Burpees
10 Wall ball 9 kg
12 KB swing 24 kg

Resultat:  5 varv plus KB, TTB, Burpees

Trängsel gjorde att jag började på KB swingar och allt löpte på bra rakt igenom förutom viss kö till wall ball.
TTB fungerade hyfsat. Måste tänka på att krama stången och aktivt jobba med ryggen.Allt obrutet så klart.

WOD3:
AMRAP 7 min
9 ML
12 AH w hand release
15 Box hopp

Resultat: 5 varv plus 12 AH och 15 box hopp.
Samma sak här. Trängsel gjorde att jag började på armhävningar. Missade att göra ML på sjätte varvet. Inget var värre än något annat. Ganska skönt med lite kortare woddar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar