fredag 16 december 2011

Sista passet med Andreas, snyft.

Andreas introducerade mig för crossfit vid ett personligt träningspass och har pressat oss genom hela hösten med inspirerande pass. Nu drar han vidare till Linköping, kul för honom tråkigt för oss.
Först uppvärmning så klart och sen en överraskning.
Fran!
Jag har gjort passet en gång tidigare på 9 minuter. Lite nervöst innan det var dags att dra igång idag.
Metcon Rx: 5.19 min

Kan inte vara annat än nöjd med detta. Lite segt på slutet. Kan vara pga. viktade strikta pullups igår. Ja, ja jag ser sub 5 är inom räckhåll.
Mattias var toksnabb på 4.28. Riktigt vasst.
Avslutning blev Tabatha 8 min situps och mountainclimber. Snittade 10 situps och 25 mountainclimber per 20 sek.

2 kommentarer:

  1. Sjuk förbättring sen i somras!
    Du har utan problem Sub-5 på denna innan påsk :)

    SvaraRadera
  2. Tackar vi för. Ingen dålig förbättring själv. Galet bra!

    SvaraRadera