torsdag 22 december 2011

Kort frustrerande lunchpass

Uppvärmning - rephoppning med försök till DUs. Resultat - hårt rep på benen vid ett flertal tillfällen.

Sen tänkte jag mig front squats.
Jobbade mig upp till 80 kg och körde:
5 x 5 på denna vikt. Gick sådär. Tappar rackpositionen efterr fyra reps ungefär.
Testade sen en fyra på 100 kg back squat. Försökte gå långt ner men gick inget vidare.
Skulle i alla fall avsluta med en WOD.
21 - 15 - 9
KB swingar 24 kg
Ring dips

Metcon Rx: 5.30 min

Ååååh vad tungt det var med ring dips. Fick bryta på 15 första varvet.
Andra fick brytas på femmor och sista var det tvåor och treor.

Nåja, ett pass är ett pass.

2 kommentarer:

  1. Jag skulle med andra ord kollat i gymmet när jag var förbi Haga för 2 timmar sen ;)
    (träningsväskan låg ju i bilen..)

    SvaraRadera
  2. Absolut. Jenny kör tisdag nästa vecka och fredagen har de ingen instruktör vad jag förstod på den nya tjejen. Jag jobbar onsdag torsdag nästa vecka och kör gärna ex. torsdag 16.30 el. 17.

    SvaraRadera