torsdag 29 augusti 2013

Sommar, sommar, sommar

Värmen dröjer sig kvar och det innebär berget på onsdagar.
Knappt 700 m med 60 m stigning de sista 250 metrarna.
Kunde springa 75% innan jag var tvungen att gå. Några ggr till så. Pulsen är dock nära max vid toppen.
Där följde "Baksmällan"

3 varv
20 m Dragon walk
10 utfallshopp
50 flutterkicks

Nerför backen tillbaka till salen.

Event 1 - Burpalicious (typ)
Amrap 6 min Burpees

On the minute:
Min 1: 5 MU
Min 2: 4 Boxjump (70cm)
Min 3: 5 Toes to bar
Min 4: 6 CTB pullups
Min 5: 7 KB swing (32kg)

Resultat: 49 burpees

Jag började inte med en minut burpees utan avslutade med det plus att jag inte flyttade någon KB. Visste inte det. Visste inte heller att herrarna har 80 cm.

Galet tungt på slutet. Kröp upp från burpees. MU gick bra. Gjorde 3 + 2 har jag för mig utan false grip.

Spännande och se vad eliten gör på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar