tisdag 20 augusti 2013

F-n vad jag är dålig på att skriva

Jag har tränat! Kanske inte i den utsträckning som sig bör. Jag har presentationer och kampanjer som tar alldeles för mycket tid just nu.
Förra veckan blev det i alla fall ett CF pass på onsdagen i form av kvalwodden till Solid Open plus lite uppvärmning.

Uppvärmning
100 Jumping jacks
45 ?
35 Push ups
15 Burpees

Gjorde det bara. Kommer inte ens ihåg en övning.

Sen trodde jag att jag kunde leverera trots fem veckor alltför slött semesterfirande.

KvalWoD Solid Open:
60 Double unders
50 Wallballs 9kg/6kg
40 Kettlebell swings 24kg/16kg
30 Pullups
20 Squat cleans 60kg/40kg
10 Handstand pushups

Metcon Rx: 18 min

Pinsamt dåligt och det var squat cleans som gjorde det även om jag var långsam på allt annat också. Trasslade med repet innan jag fick på ca 40 obrutna. Wall balls gick och KB kändes. Pull ups orimligt tungt och jag var nere på treor till slut. Sen tog det stop, kämpade med squat cleans i evigheter. Var väl inga squat cleans egentligen utan fula cleans och sen jobbig frontböj.
HSPU kördes av bara.

Positivt är att jag inte kände något i ryggen efteråt trots allt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar