måndag 28 januari 2013

Inte så bra!

Denna vecka blir jobbig då det kör ihop sig med föräldramöten och möten på jobbet. Började med ett morgonpass för att sätta tonen för veckan. Blöt och slaskig cykelfärd följdes av nytt PB på DU - 36 obrutna. Kommit fram till att jag ska tänka på att hoppa så kommer handlederna av sig självt. Känns dock som om jag glömmer att andas. Hmm!

Lite sviter i ländrygg efter fredagens pistoler tror jag, kan vara OHS också.
Dagens pass hittades återigen på Nordic även om jag justerade en aning.

TnG Frivändning 4-6 repetitioner på 90% av din kapacitet, 90% X 5 set
Har lite problem med tekniken och kommer inte riktigt upp på de nivåer jag skulle vilja.
Började med 60 kg och gick sen upp på 70 kg. Testade på 80 kg som inte gick mer än 2 rep.

Därefter..
OTM 6 min:
5 TnG Frivändning, 70 kg
OTM 6 min:
10sek Kippade ringdips, 8 i snitt
OTM 6 min:
1 Styrkefrivändning + 4 Frontböj, 70 kg

Svårast att klara var första AMRAP:en där jag höll på att böka med grepp och tänkte för mycket.
Ringdipsen strulade jag runt för mycket med tekniken istället för att bara köra. Första var 10 rep och jag borde fortsatt med det.
Frontböj blev jobbigt då jag hade känningar från i fredags som sagt.

Behöver träna mer cleans helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar