lördag 19 januari 2013

Fight Gone Bad

Hann med ett pass innan kick off med jobbet.
Kändes riktigt skönt.

Jag fick med mig Anders från jobbet och vi var ett stort gäng på plats. 12 st.

Dagens WOD var Fight Fone Bad, den långa versionen.

Jag har letat runt lite för att få en bild av om mitt resultat var bra men svårt att hitta resultat från just fem varv.

"Fight Gone Bad"
5 varv
Wall  ball (9 kg)
Sumo Deadlift High Pull (32 kg)
Box jumps (60 cm)
Push press (35 kg)
Rodd (Calories)

Metcon Rx: 363 poäng

Första varvet var jag nog uppe på 100 vilket ju då visar på dålig pacening.
Borde tagit det lite lugnare. 3 kilo (KB) under på SDHP men kompenserat med 60 cm boxhopp istället för 50 cm rx. 
Kan nog få ett bättre resultat med 50 cm då jag tappade fart där. Det som blev jobbigast efter ett tag var SDHP och push press. Tappade betänkligt där.
Måste göra denna i kortare versionen någon dag för att få perspektiv på det. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar