tisdag 5 juni 2012

Mads pass

Glad överraskning.
Sveriges näst bästa coach, efter Jenny då, Mads höll i passet idag. ;-) Plus att Mattias, stackarn, hälsade på.
Ytterligare plus var ju att det endast var järngänget på plats.

3 varv uppvärmning av
10 Squats
10 Ass up (eller nåt)
10 "Glömt namnet" push up
10 Hindu push ups

Eskalerande tempo.

Sen en combo av modifierad Fran och Helen som gjordes i par.
Bumper Fran
21 - 15 - 9
Thrusters - 20 kg viktskiva
Pull ups

? Helen
3 varv
60 m utfallssteg
21 KB swing 24 kg
12 pull ups

Metcon: 21.39

Jag parade ihop mig med en tokladdad Kenneth som svepte igenom. Jag kände av gårdagens pass i framförallt greppet.
Allt gick dock bra fram till ? Helen då det kändes ordentligt i benen under utfallsstegen.
Höll hyfsat bra i pull ups till andra varvet då jag fick börja bryta dem. Kenneth körde på som en maskin och Susanne, Stefan, Anette och Jenny flåsade oss i nacken.

Vi fick avsluta med fyra min, 20 sek arbete, 10 sek vila, Hollow rock men jag tror vi bröt efter två min och gick över till situps med fotsulorna mot varandra.

Bra pass med bra gäng och bra tränare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar