tisdag 14 oktober 2014

Ensamt lyftande av kylar och frysar räknas inte.

Det är det jag sysslat med i helgen och även om det var tungt kan jag inte se det som ett pass.
Flyttat gammal kyl och frys från hem till land och slängt de riktigt gamla enheterna från landet där jag såg att frysen var "Made in USSR"! Gick att göra själv men var lite halvtungt emellanåt.

Däremot så var gårdagens övningar pass-kompatibla.

Test med PT som jag trodde skulle bestå av tunga lyft och teknikjusteringar. Blev istället tester för max.

2 k rodd
7.09 min (nytt PB)

2 min sit ups - 68 st
2 min push ups - 50 st (med ond axel)
2 min air squats - 94 st
Max strikta pull ups - 13 st (här började jag vika ner mig en aning, har 17 som max tidigare)
Balans slack line - 100% efter lite test med och utan skor
TGU med boll vilket var svårare än med KB. - 100% på båda sidor

Burpees 2 min - 1 min vila - 2 min
1. 29 st
2. 28 st

Här var det tungt och svårt att få till någon explosivitet. Kände också av axeln.

L-sit - 2 sec
Strikta T2B - 6 st K2E

Pinsamt dåligt på slutet och det visar tydligt på vad jag behöver jobba på. Är van att kunna sitta 15 sec i L-sit men helt slut. Det visade sig också pinsamt tydligt på strikta T2B.

Uppdatering 15 okt: Och så blev jag sjuk. Snuvig, varm och hängig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar