tisdag 19 februari 2013

Skitmorgon

Jag har passat mig för skador hela vägen då vi åker till Alperna på torsdag.
Idag så hade jag googlat fram ett pass från Andreas blogg igen som jag tyckte kunde passa.

WoD 1:
2 varv
25 KB swingar 32 kg
25 Burpees

Resultat. 5.59 min

Typ 2 min efter Andreas. Löjligt jobbigt blev det. Verkligen Fran varning.
Lite ovant med så tunga svingar och jag bröt på andra varvet 14-11.

Sen så skulle jag köra en modifierad variant på OTMEM från samma dag.
Andreas körde 2 Power Cleans i  20 min och jag tyckte jag kunde köra 2 Hang cleans i 10 min.
Blev en på 80 kg, drog till i höger sida rygg direkt och det var bara att lägga ner. Nu efter maxdos Alvedon och massage känns det inte bättre. Tid hos FysioEtana imorgon 07.30. Får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar