måndag 18 februari 2013

Morgon

Hittade några pass från Andreas blogg som jag tyckte skulle passa.
Började med lite uppvärmning och sen:

#1
OTM i 10 min
5 Ring dips
5 CTB Pull ups.

Resultat: 8 min sen så var det kört. Började strula med greppet och bytte mellan supinerat och pronerat. Drog fram box för att slippa hoppa upp till stång. Kom ur fas och beslöt mig för att lägga ner efter 8 varv (min) och var nog uppe på 9 - 10 minuter då.

#2
Amrap 12 min
15 Svingar, 24kg
15 Boxhopp (50 cm)
10 Shuttle runs (9 m)

Resultat: 5 varv plus 2 shuttle runs
Kunde sprungit snabbare märkte jag. Drog på mot slutet men inte nog. Ville hoppa på 50 cm för att se till att blicken var framåt hela tiden. Fungerade bra.
Allt obrutet men svårt att dra på tillräckligt när jag kör själv.









Amrap 12 min
15 Svingar, 24kg
15 Boxhopp
10 Shuttle runs

5 x 180 cm x 10

5 varv plus 2 shuttle


OTM i 10 min
5 Ring dips
5 CTB Pull ups.


8 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar