fredag 18 maj 2012

Träning på Haga trots ledighet

Jag har kommit till den insikten att det alltid kommer att bli jobbigt när Fredrik har passet och så blev det även idag.
Snabb uppvärmning med pinne och sen dags för:
"Murph"
1,6 km löpning
100 pull ups
200 push ups
300 squats
1,6 km löpning

Metcon Rx: 35,25 min

Löpning först och sen valfri fördelning av övningarna. Jag körde 5 - 10 - 15 med Stefan.
Började med 6,44 min på löpningen och körde sen obrutet rakt igenom. Armhävningarna var jobbigast och jag fick laborera lite med positionen på händerna.
Avslutande löpning var vidrig och jag tänkte alldeles för mycket på om jag skulle kliva av eller inte vilket ju aldrig är bra. ;-)

Susanne och Fredrik körde 2000 m rodd istället vilket nog är ännu värre.

Avslutade med stretch och träning på DU's i fem minuter. 10 st som bäst obrutet.

2 kommentarer:

  1. Du vet att det är nåt allvarligt fel om det skiljer mindre än 8 minuter mellan din Angie och din Murph va? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag kan säkert bättra på min Angie avsevärt nu. När ska vi köra? :-)

      Radera