lördag 20 oktober 2012

I'm back!

Ofrivillig vila pga. penicillinkur och mycket jobb så var det dags för ett pass idag.
Jag hade läst fel och missade att det var en av mina värsta getter idag. OHS.

Dagens pass såg ut som följer:
WOD1: Jeremy(Typ) 
Enarms OHS KB 16 kg (svaga sidan först)
Burpees 
21/15/9

Metcon: 5.04 min 
Återigen konstaterande att OHS är i princip min svagaste övning. Måste bli bättre på att stretcha. Körde med 16 kg som blev jobbigt sista 5 repen i mellansetet.

WOD2: 
Tabatha This (Something Else)
Pullups - 6
Pushups - 9
Situps - 11
Squats - 15
Rodd - 9 cal

Resultat This: 50
Resultat (Something else): 354 reps

Blev nåt mellanting då Fredrik justerade i sista stund och drog in roddmaskiner. Vi räknade som om det vore en Something else men körde en This med tanke på rodden och tiden. Jag tror att jag ändå kan räkna ihop nån form av resultat för båda. Det kändes inte som om vi fick en minut mellan övningarna men vi kastade oss inte heller direkt på dem så jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar