tisdag 14 februari 2012

Lag WOD

Kände mig seg inna kvällens pass men det gick över när jag träffade alla trevliga människor.

Löpning i korridor och rörlighet.
Sen skulle vi köra 4 x 3 max viktade pullups
20 kg - 20 kg - 30 kg (2) - 30 kg supinerat grepp

Dagens WOD
Team Fran (4 pers)
200 Thrusters 40 kg
200 Pullups
Fördelat inom gruppen.

Metcon Rx: 15.34 min

Jag teamade upp med Mattias, Stefan och Viktor. jag tror att jag låg på ca 50 thrusters och det kändes bra förutom att jag jag hade stången lite väl mycket i handen vilket gjorde att jag inte vilade axlarna effektivt i squaten.
Jag skyller på dålig tejpning efter fredagens många pullups.

Pullups gick hyfsat bra förutom att  Liquid Gold på tejp inte är en bra kombo.
Tror att syftet med dagens pass nog var tempo och det höll vi uppe bra. Jenny avvek efter halva passet och Mattias och Susanne tog över med den äran.

Susanne tyckte vi skulle avsluta med Squat Tabata. Jägarvila i vilan.
Galet jobbigt just i vilan.
Resultat: 19 - 14 - 14 - 14 - 14 - 13 - 15 - 18

Lite stretch.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar