torsdag 7 augusti 2014

Ons

Här kommer redovisning för 1:a arbetsveckan så långt.

Måndag
ca 1,5 km uppvärmning
3 x 1 km intervaller m 90 sek vila mellan varje
Snitt på 4.12 min på varje i något kuperad bana, lunchtid i värmen.
Coreträning 3 varv
1,5 km nerjoggning

Lite jobbigt att börja med efter semester och obefintlig löpning på en månad.

Tisdag
4 km rodd på 15.35 min
30 min core

Onsdag
Crossfit
4 x 1 min intervaller uppför ca 30 grader backe.
3 min vila mellan varje

FGB variant
Slägga mot däck
SDHP 32 kg
Broad jumps
Push press 2 x 12 kg KB
Burpees

Total: 230 reps (65, 80, 85)

Helt färdig efter intervallerna, mjölksyra och nära spykänsla. Första varvet på FGBish var hopplöst men sen återkom jag och satte minimum på 15 reps på allt vilket fungerade.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar